Blogger Pro Umno Suka Porno ? Komen Tok Jib @NajibRazak

 

Hari ini aku tengok geng blogger dah makin panas dok lawan sama sendiri.Aku pun pening tengok blogger yang dipuja dipuji orang umno dan pemimpin umno menyerang kawan sendiri.

Mulanya aku pun malas nak campur isu bergaduhan depa tapi bila dok pikiaq mai lagu mana tok jib boleh menang kalau lagu nilah perangai sek-sek kita?

Hang kena ingat wei pru dah tak lama lagi. Kalau hang suka tutuh sana tutuh sini hang akan londeh seluaq dalam kawan baik hang sendiri.

Dalam hal ni mai kita jangan bergaduh. Papagomo ke Umb ke dua dua penting. Kita tau diorang tak sempurna bukan maksum macam nabi tetapi kalau dua-dua bergaduh nampak la kurap kudis sana sini.

Aku tau mesti blogger pembangkang dok ketawa guling baca entri bodoh hangpa semua tu. Apasal hangppa smua ni dah berbulu besaq anu pun dah panjang pun masih nak bergaduh macam budak kecik ?

story papagomo cuba kait blog nama putrajaya online hangpa klik tang sini http://www.papagomo.com/2012/05/18-sx-story-inside-jangan-jadikan.html

Setakat aku tengok la, budak gomo pun dok main porno juga. Mana lagi teruk aku pun tak tau.

Bagi aku tak kira hangpa Umb ka UMc ka Umn ka hangpa kena jaga imej parti. Tapi aku rasa putrajaya online ni bukan umb sebab tak ada pun logo Umb.

Pasai apa papagomo kait dengan jentera umno ha ?

Ada dengaq-dengaq papagomo marah benar dengan budak umb lepas dia dah ‘lemas’ tak ada duit.

motif dia senang sahaja nak balun jentera umno biar duit dapat kat dia sorang.

kawan baik dia parpukari mesti akan pertahan sedara seduitan ni..

hangpa janga nak tipu akulah. 

semua tahu siapa dapat duit ratus ribu dengan menteri nak bantu isu NFC.

tapi tak berjaya pun.

aku malaih nak tulis panjang2. lantak hangpa lah nak tulis.

peliknya aku rasa blogger umb pun takut juga nak pertahan umb.balas serangan papagomo.

yuseriyusuf aku tabik kat dia. berani belasah satu satu komen berapi papaugomo.

yang lain sama.

blogger Apa aku tabik jugak tengok ayat maut dia.perghhhhhhhh

cayalah.

 

chow dulu gua ada hal der.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s