@Khairykj Lancar Buku Aktivis COMANGO di Gereja DUMC ??

Makin meluat aku tengok perangai Ketua Pemuda UMNO ni.

Sampai bila dia nak berubah jangan buat perangai bukan-bukan!

Kalau degil sangat jangan marah kalau kena kutuk sebab pilih tempat di gereja dan buku penyokong COMANGO untuk lancar bukunya.

KJ nak jadi seperti Khalid Samad ke masuk gereja ?

Jangan sampai lepas ni ada yang mula gelar KJ Gereja sudah.

Aku tak jamin orang tak marah perangai tak senonoh menantu Pak Lah ni.

1.png

Dua minggu lepas Ketua Pemuda Umno telah melancarkan buku biografi Dr Denison – Faith in Society, bertempat di gereja DUMC.

Tidak ada sesiapa yang mahu melaporkannya …. kenapa ek ?
( DUMC ….. hmmmm …. macam pernah dengar nama tu …. takperlah )

Yang pastinya, KJ BANGGA dengan dirinya bila dijemput untuk ke majlis itu.

Yang amat menghairankan saya ….. takder siapa ke orang Umno yang mahu menegur KJ ? Apakah orang Umno semua turut berbangga dengan perlakuan KJ itu ? Kalau ya …. kenapa tak sebarkan berita itu ? Kalau tidak, kenapa dibiarkan … ?

Ke korang takut ? Takuuuuuut heeeeeeeh …… Takut nak tegur bos heeeeeeh ……

Gini ah, apa kata saya biar seorang budak berumur 11 tahun mengajar Umno cara nak menegur KJ !

Beri perhatian dan belajar – budak ni tulis omputeh lagi, takut KJ tak faham… Budak bernama Ahmad Ali Karim ini menggariskan 3 point –

1b.jpeg

  1. Dr Denison is one ofCOMANGO‘s activists.
    So why must Khairy launch a biography of an activist who is fighting against the Federal Constitution and the policies of Khairy’s political party, especially ‘ketuanan Melayu’ and Islam as in the 2011 DUMC case, kalimah Allah issue, bible issue, Article 3(1), Article 121(1A), Article 153, Article 160 and others? Khairy COMANGO has lots of agendas against the government and is fighting for the opposition party to take over the Malaysian government.

  2. DUMC is a church.
    Why in the world a Muslim leader like Khairy Jamaluddin must go inside a church, just to launch such a book? If Khairy does not bother about the sensitivity and feelings of the Malays who are represented by UMNO and who voted for Khairy’s party in the GE13, why can’t Khairy, as a Muslim ask for the book launch to be held in another place instead of a church?

  3. And why DUMC?
    Has Khairy forgotten the DUMC case where on the 4th day of Ramadhan 1432/2011, JAIS received a report that there were Muslims attending a church program at DUMC and they were having dinner even before Maghrib? So JAIS went there to investigate, but were stopped by the church’s people. JAIS, UMNO and the government were badly condemned and blamed by the Christians, opposition parties’ leaders and also activists who are now involved in COMANGO, when according to the law JAIS did the right thing.

Siap dengan satu pertanyaan sempoi –

Is Khairy an UMNO leader who really does not care about the dignity of Islam, the feelings and the sensitivity of the Muslims who voted for UMNO which made it possible for him to become a minister?

( saya terjemahkan – Adakah Khairy seorang pemimpin Umno yang langsung tidak pedulikan akan maruah agama Islam, perasaan dan sensitiviti umat Islam yang telah mengundi Umno sehingga memungkinkan beliau jadi seorang Menteri ? )

Baca sepenuhnya apa kata ADIK Ahmad Ali ini – KLiK.

Oya, kepada adik Ahmad Ali, pakcik nak minta tolong sikit….. boleh tak ADIK komen satu lagi perangai KJ yang berzumba seperti dibawah –
.

kjzumba.png

Video Menteri bernama KJ berzumba boleh ditonton di sini – fb

PS – Betuuul… budak nih ! Umur baru 11 tahun tapi amat pintar dan mampu menulis dengan baik sekali. Ada gambar2 adik ini di blognya dan blog kakak2nya kalau tak percaya. Kepada orang KJ – Tolong jangan serang budak kecil, ok.

dinturtle.blogspot.com/2014/09/budak-11-tahun-tegur-kj-pemimpin-dan.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&m=1

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s